محل لوگو

استاد همراه آموزش زبان انگلیسی


استاد همراه آموزش زبان انگلیسی

 تاپ ناچ سال ۲۰۰۶به عنوان برترین متدآموزش زبان انگلییی شناخته شد. در این پکیج مطابق با هر unitفیلم مربوط به آن نیز ارائه داده شده است که به زبان آموز کمک می کند که به صورت چندرسانه ای در معرض یادگیری زبان قرار بگیرد و ضمن تناشای فیلم های جذاب آن هر چه بیشار به یادگیر علاقه مند شود.،نکته قابل توجه در بخش فیلم ها وجود بخش مصاحبه های خیابانی می باشد که زبان آموز را در هر سطحی با لهجه و طرز بیان واقعی شهروندان انگلیسی قرار می دهد.هم چنین زبان آموز با لهجه شهروندان امریکایی کع زبان مادریشان زبان دیگیریست آشنا می شوند تا در دنیا واقعی با افراد به خوبی صحبت کنند .در این آموزش بخش فیلم های مرتبط با هر unitکه از جذابیت خاصی برخوردار است بر قدرت آموزشی این متد افزوده . به همین دلیل می توان آن را در زمره سیستم های آموزشی چندرسانه ای دانست.

وجود بخش های تقویت کننده گرامر و دایره لغات نیز از بخش های جالب توجه این کتاب می باشد.

تنها با قیمت ناچیزی بیست هزاارتومن می تونیین این آموزش کامل رو همیشه و در همه جا به همراه داشته باشین واز سریع یاد گرفتن زبان انگلیسی همه رو شگفت زده کنین. 


مبلغ قابل پرداخت 81,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 190

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما